Dagens

Märkliga krafter härskar inne på mitt dass. Vet inte om det är värme och gas i kombination som orsakat en spontan mystisk kloningsprocess men igår upptäckte jag något förunderligt.
Skåda miraklet! Här är min stolthet Razzan som vuxit upp brevid sin mor min favvorazza. Ja det största och finaste exemplaret från frukten vars fröer jags atte rätt i jorden. För ett tag sedan så satte jag den lilla plantan i en egen kruka, nu plötsligt är det två små plantor där i.

öh

Rent chilimässigt så fick denna dag en strålande början med ett vällyckat bullbaksexperiment. jag har under dagen ömsom frossat och ömsom tröstätit av dessa ljuvliga bullar.

Middagen bjöd dock på en svag besvikelse. Plockade nu min jalapeno som var så vackert löftesrik röd, tyvär var den lika klen i smaken som barnen var otrevliga vid bordet.

 

d

 

Åh vad mysigt...

azc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0