WTF?!?!

Tar mig nu friheten att missbruka utropstecken och frågetecken alltså va fan?! Vet att bilderna här blir jävligt småa men det kanske går att de ändå. Eftersom jag använt upp hela mitt lager av billiga tester så tog jag i morse det vi fick med oss från Falun.

Det stod kolla resultat efter 3 minuter.
Jag tog inte tid men kollade nog strax innan 3 minuter och tyckte att jag kanske om jag kisade och verkligen ansträngde såväl syn som fantasi att jag kunde se ett otroligt svagt streck.
När jag så kollade nästa gång uppskattningsvis efter totalt 4 minuter så såg jag det verkligen, ropade på karln som låg och latade sig i sängen och då ca 5 minuter efter nedsäkningen i mitt piss var det ett tydligt svagt streck där.

Jag vette fan är det ett spökstreck pga lång tid eller kan det vara sant?!?!
Bara lillan vaknar så ska hon och jag gå på apoteket och köpa ett CB test men nu har jag ju redan kissat bort morgonurinen så jag får nog vänta tills i morgon med att testa mig igen.

eftersom testet är från en IVF klinik så borde det väl stå att resultat efter 3 minuter inte räknas om det vore så, ja menar annat vore ju grymt mot oss stackars wannabee föräldrar med testhysteri.


nervo

Jävla kamerablixt nån gång måste jag lära mig inställningarna på våran flashiga kamera

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ser, jag ser, jag ser !!!!!!!!!!!



och det kan absolut INTE vara ett "spöktest"



GRATTIS TILL ER BÅDA eller kanske ska skriva alla tre... som det ser ut nu så ska ju eran lilla tjej bli STORAsyster.... helt otroligt !!!!!!

2009-09-18 @ 10:05:18
Postat av: Jenny

Nu har jag engagerat Max också och även han ser ett streck. Ringer om en liten stund....



Kramar i massor från en som sitter här och gråter glädjetårar för eran skull !!!!!!

2009-09-18 @ 10:10:38
Postat av: Gmoll

mjao alltså jag är ännu inte övertygad jag ser strecket men min oro rör om det kan vara för gammalt, alltså att det inte räknas efter 3 minuter?



äckligt nervös



/kramar!

2009-09-18 @ 10:14:48
URL: http://pyromara.blogg.se/
Postat av: Lina

du behöver väl inte morgonurin för cb-test?? åk och köp ett och testa, jag ser också strecket, så grattis! (hittade din blogg genom kommentar hos lady dahmer)

2009-09-18 @ 10:24:11
URL: http://linita.blogg.se/
Postat av: gmoll

lina

Seriöst behöver man inte, hehe kanske skulle väcka jänta och springa iväg på en gång.



Vågar inte riktigt tacka för alla era fina gratulationer måste först bli riktigt säker.



Gud så jag har fjärilar i magen nu!!

2009-09-18 @ 10:39:36
URL: http://pyromara.blogg.se/
Postat av: Carola

Grattis, ni har en till terrorist på g ser jag!!!

Och du, håll dig några timmar så du blir kissnödig så funkar nog cb-test bra... men det blir dyrt om du ska springa och köpa såna hela tiden, bara för att få bekräftat för dig själv det alla vi andra redan vet... ;-)

2009-09-18 @ 10:57:02
URL: http://barbamamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0