Väntan..

Orkade inte vänta tills VUL på Tisdag utan kände att jag ville kolla in Bubblert redan idag och så här ser tydligen h*n ut.



Det känns som att jag väntar på domedagen vi har ju haft sådan jävla tur hur skulle vi än en gång kunna lyckas få till ett litet mirakel?
Konstig känlsa jag längtar till Tisdag för att få veta hur det står till och förhoppningsvis få se ett litet hjärta pumpa men samtidigt fruktar jag den dagen.
Jag är ganska inställd på att det kanske har blivit missfall känner inte längre den där speciella spjärnande töjkänslan längre och så hade jag mystiska smärthugg för några kvällar sedan.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller verkligen tummarna för er nu. Smärthuggen behöver inte betyda något alls. Jag kan få sådana ofta. Särskilt nu när jag är gravid men även annars. Känns som knivar som sticker. Gör tokont men varar bara i en sekund. Vet inte exakt vad det beror på men har hört att många kan få sådana stickningar och att det är ofarligt.



Men det är väl bra att vara inställd på det värsta och hoppas på det bästa. Jag håller alla tummar för dig och den lille!

2009-10-18 @ 02:02:43
URL: http://munkakvarn.blogg.se/
Postat av: gmoll

Tack för tummarna och de lugnande orden!



Visst är det underligt hur olika det kan kännas denna graviditet skiljer sig verkligen jättemycket för mig från min förra.

Tror nog att mycket av min oro och pessemism har med mina jämförelser att göra att jag mår så mycket sämre denna gång, samt att jag anser statistiken vara emot oss ;-)

Hur mår du och vilken vecka är ni i nu?

2009-10-18 @ 11:32:44
URL: http://pyromara.blogg.se/
Postat av: Anne

Nämen... Detta har jag missat. Jag håller så klart alla mina tummar och tår.



Kram

/Anne (Abandoned på FL)

2009-10-28 @ 10:08:31
URL: http://annemoije.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0