Migrän?

Det flimmrar framför mina ögon, text lyser och jag har en allmän konstig overklighetskänsla i kroppen. jag har en gång för flera år sedan haft ett helvetiskt migränanfall och det började så här.

Nu hoppas jag verkligen att jag ringt hem karln i onödan, minns migrän som otroligt otrevligt, känns sisådär att sitta och vänta på tidernas smärtanfall.


uppdatering


Auror, kaskadspyor och borfallna bitar av verkligheten.
Det känns fortfarande som att jag har bomull i skallen men jag ska väl vara tacksam för att jag slapp den värsta intensiva sprängande huvudvärken.

Kommentarer
Postat av: catta

Helloo....

:-D

Lider med dig, migrän är inte kul. Har haft varje lördag i flera veckor. Vin och stress - två av tre ger som bekant en påhälsning.

2009-05-08 @ 19:57:35
URL: http://blogg.passagen.se/frucallhammar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0