Masturbate-a-thon

I år så är en ny gren införd i denna Danska tävling, precisionssprutning!
Nog för att jag tycker det är fånigt och smaklöst men jag skulle vilja se vilka människor det är som ställer upp i detta spektakel.

I min skalle är det feta gammla nudistgubbar som på 70-talet kämpade för den sexuella revolutionen samt sönderpiercade knarkande tonåringar.

Vid den förra tävlingen som gick av stapeln för ett år sedan så uppges en kvinna fått 94 orgasmer under tävlingens gång, det finns så kallade orgasmkontrollanter där för att försöka förhindra fusk.

Nu så orgasmeras det inte bara för njutnings skull utan för välgörenhet!  Det kostar nämligen 400kr att delta och pengarna går bla till Aids fonden.

Ett bra sätt att idka välgörenhet eller bara fåniga atention whores?


mm

http://www.expressen.se/sex/1.1582667/onanitavling-for-en-god-sak


Kommentarer
Postat av: Sandra

Urk. Ja, det vara sannerligen smaklöst. Tror det är väldigt udda personer som ställer upp på detta. Själv skulle jag nog välja att skänka 400kr bara för att få slippa att vara med =)

2009-05-27 @ 12:49:33
URL: http://munkakvarn.blogg.se/
Postat av: Gmoll

Ja precis vill man hjälpa så kan man ju bara skänka pengarna.

Tycker det är riktigt skabbigt men skulle nästan kunna betala 400 spänn bara för att se vilka de deltagande är ...

2009-05-27 @ 14:45:25
URL: http://pyromara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0