Unleashed

Det vart en trevlig afton igår, lugnare än vad jag trodde att det skulle bli men ändå trevlig.
Kan inte förstå varför man väljer att lägga spelningen på ett ställe utan rättigheter, den lilla mängd alkohol jag hade i blodet försvann med det samma.

Samtliga band uppvisade sann spelglädje och underhöll publiken som bestod av mindre än 50 pers. Lokalen, publiken och bristen på alkohol fick mig att känna mig på besökare på en fritidsgård.
Varför så lite folk?
Hädanefter tycker jag att alla Metal spelningar kan läggas i Sundsvall och inte i det kalla blåsiga folktomma och nyktra Östersund.


igår


1995 lyssnade jag på Unleashed för första gången, jag hade köpt deras nysläppta album Victory till brorsan i julklapp. Erkänner att jag gick helt och hållet på att skivan såg tuff ut.
Jag han öppna och slå in presenten flera gånger innan jag till slut beslöt mig för att behålla skivan och köpa en ny julklapp åt brorsan.
Hade aldrig lyssnat på Death metal tidigare men vart frälst.

igår


Vad fan sysslar kidzen med inne på toaletterna nu för tiden?
Efter ett tag så fanns även blodspår inne på den andra toan. Såg även för första gången tv killar gå in på toan tillsammans.
Att tjejer går in två och två är för mig inget nytt men nu var det två grabbar som låste in sig.

kidzen av idag

Kommentarer
Postat av: Fästmannen

Oheliga blodsriter på toaletten? Haha! Ja se, ungdomar nuförtiden... ;)

Postat av: Gmoll

Ja det kanske var nån EMO som smög in och släppte loss lite

2009-03-08 @ 16:08:15
URL: http://pyromara.blogg.se/
Postat av: THeppa

Väldigt oväntat att toan skulle se ut så då det inte var alkohol med i bilden...

2009-03-08 @ 20:17:38
Postat av: Gmoll

Ja eller så var det bristen på rusdrycker som knäckte nån stackars känslig själ.



Eller så kanske någon stackars själ berusade sig på något annat än rusdrycker..

2009-03-08 @ 21:56:17
URL: http://pyromara.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej - vad kul att se ett inlägg om Unleashed!

Min sambo är kompis med Tomas Måsgard i bandet och var med killarna och lyssnade i Örebro i går. Där var det kanske 50 pers och de var verkligen på en ungdomsgård, så det var ingen höjdare. Du ska gå på deras konserter nere i Tyskland om du vill se hur en spelning "ska" vara egentligen, där är de stora.



Men, kul att läsa. Jag ska skicka bloggadressen till Tomas!

Ha det gott!

2009-03-11 @ 18:14:15
Postat av: Gmoll

Världen är då allt bra liten och vad kul att du hittade hit!



Jag vart faktiskt riktigt förvånad att det var så

jävla lite folk. Enligt mig så är Unleashed stora och så var det ju även flera band,hm av dom andra banden minns jag bara namnet på 1. Tyckte samtliga var bra men jag var enbart där för att se Unleashed. Så nu har jag nöjd över att ha sett två av mina favoritband från tonåren :-)



Synd att dom inte kommer hit till Sundsvall när det är Nordfest, då jävlar blir det röj!



Ha det bäst!

2009-03-11 @ 22:30:08
URL: http://pyromara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men de ska i alla fall spela på Sweden rock säger sambon, så nu bara måste han dit...

-Karlar! ;-)

Nå, de får nog roligt, själv är jag glad att jag slipper, inte riktigt min sorts musik!

Ha det gott!

2009-03-12 @ 20:59:19
Postat av: Anonym

Två killar på toan samtidigt = kokain

2009-03-20 @ 16:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0