Trött och utsugen

Vet inte vad som tagit åt min dotter, verkar som att ett vildsint hungrigt monster flyttat in i hennes lilla tjocka mage.
Hon har börjat hets och maratonamma.
Det värker i mina tuttar men tills nu så har jag varit bortsämd med en väldigt välfungerande och mysig ammning, självklart så blir jag lite orolig.
Vad beror hennes enorma aptit och hetsiga rent av aggresiva tuttbeteende på?
Håller min mjölk på att sina, blir hon inte riktigt mätt?

Nu senast så morrade hon till och med, jepp mammas lilla monster morrade och det med ett bröst i munnen!


Apropå bröst måste dela med mig av en bröst bild, den här gången blir det inte på mina tuttar utan på kristallmonstrets, jepp hon ni vet från Starzinger. Ja för lite kultur har ni väl i kroppen?

"Nu ska du få smaka på eldox-strålen.. Som är det värsta jag vet"

Eldoxstrålen är det värsta jag vet!'

Se och njut!

Jag har tagit bilden helt själv, efter att länge och väl sökt efter en bild på kristallmonstret för att använda som avatar på familjeliv.se så förstod jag att skulle det bli av så får jag fixa en själv. Köpte de två första dvd:erna från cdon.com för en liten struntsumma, tyvärr vart väl bild kvalitén lite sisådär men å andra sidan så är jag uppvuxen med vhs.

Jag vet inte hur det ser ut på nätet nu men då jag letade fanns det inte en ända bild på detta fascinerande japanska bröstmonster.

Kommentarer
Postat av: Theppa

Vet hur det känns i alla fall att känna sig utsugen... Det är bättre att känna sig av... äh:)



Vad är starzinger?? Och ett bröstmonster!! Låter grymt juh! Måste jag kolla up!

2009-03-12 @ 10:09:55
Postat av: Gmoll

Men snälla Theppa menar du att du inte sett Starzinger?! häpnar



http://www.youtube.com/watch?v=jyQxpoRT7Pc

2009-03-12 @ 19:25:07
URL: http://pyromara.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mycket. Detsamma måste jag säga. =) Gillar din stil.



Det kanske är så att mjölken börjar ta slut? Hur gammal är hon? Kanske dags för smakisar?

2009-03-12 @ 20:08:49
URL: http://munkakvarn.blogg.se/
Postat av: Gmoll

jo det är nog så att mjölken börjar ta slut.

Hon är 6 månader och hatar smakisar, men idag fick hon testa välling och det gick ned med stor belåtenhet.

2009-03-13 @ 21:48:33
URL: http://pyromara.blogg.se/
Postat av: Emma

hej hej tittar in från Fl.

haha vilka minnen starzinger bilden ger.

Här har det också slutats leka mjölkkossa.

Lillan (ca7 mån)blir flyendesförbannad när hon ligger vid bröstet numera.

Blir välling och mat hädanefter.

2009-03-17 @ 09:06:30
URL: http://fiviva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0