Nej för fan jag har ingen karaktär!

Idag är andra dagen på raken som jag inte ätit något snask. Märker  hur illa det låter som att två dagar utan, kakor godis eller annan dynga skulle vara något att hänga i julgranen.

Det sorgliga är att för mig är det riktigt duktigt gjort, jag har sedan graviditeten blivit hemsk på att trycka i mig godsaker.
Känns som att jag alltid är hungrig men jag har även ett ständigt sug efter något gott.

För några dagar sedan så tog jag upp det igen med karln om att jag eller rättare sagt vi båda måste skärpa oss. Vågen har allt för länge nu stått still, det är snart 6 månader sedan jag födde och plötsligt nu 2 kilo upp!
Alltså samtalet inleddes med förmaningar och planer kring hur vi ska bli nyttiga och hur gärna jag vill gå ner några kilo innan sommaren.
Det slutade med att Micke fick gå och köpa de nya ostkrokarna med chilismak . Varför uppfinner dom något som är så jävla vidrigt gott?!
Förr tyckte jag det var så sinnessvagt att vissa alltid ska ha snask till helgen och sedan klaga på att de är missnöjda med vikten.

Kommentarer
Postat av: Lady Dahmer

du jag har klarat 5 timmar utan snask! Det du!

2009-03-03 @ 20:51:42
URL: http://ladydahmer.blogg.se/
Postat av: Gmoll

Och jag överdrev nog en smula, smygdopar mig ju med Vicks honungshalstabletter. :-)



2009-03-03 @ 21:22:34
URL: http://pyromara.blogg.se/
Postat av: Theppa

Haha, det låter som hos oss, vi bestämmer en massa och avslutar med att säga " VI börjar i morgon, i kväll unnatr vi oss"

2009-03-05 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0