Min mystiska öronpung

Har idag blivit undersökt på vårdcentralen, tog till slut mod till mig och ringde för att få en tid.
Jag hade konstigt nog tur och fick komma till en sköterska nästan med det samma.

Måste ju erkänna att jag dragit ut på det av skam, kanske är jag konstig men jag tycker det känns lite pinsamt att ringa sjukvården för en piercing.
Vet inte varför, kanske för att jag  själv valt att göra den och det därför känns rätt åt mig samt att det känns som en aningens juvenil ungdomssynd.

Jag fick iallafall inget skäll men inget besked heller. Det konstaterades att jag inte har infektion och hon visste inte varför det ser ut som det gör men hur hon än tryckte så kom ingen gegga.
Blir jag mer svullen och får infektions symptom så ska jag höra av mig för en läkartid, det lät som att då kommer jag bli tvungen att ta ur staven och att det då blir till att skära bort pungen.

Ska nog ta och höra av mig till salongen och höra vad de tror, nu fick jag en salva som jag smörja mig med och förhoppningsvis så hjälper det.

Varning för halvläskiga bilder!

Det vita är torkad salva
tyvärr så kommer det ju inte ut nått när man klämmer vore ju riktigt härligt om jag kunde få den att explodera som en gigantisk finne.

Min lilla öronpung


Den här bilden går för den som inte är så lättstörd att klicka upp till full storlek..

närbild

Kommentarer
Postat av: Fästmannen

Haha, det ser ut som örat möglar med salvan på... Kanske ska vara tyst istället... :o

Postat av: Sarah

aj då, det ser då inte bra ut, hoppas det har lagt sig nu när det gått ett par dar

2009-03-14 @ 20:34:20
Postat av: Gmoll

Mm det ser förjävligt ut och gör riktigt ont vid berörning.

Tyvär har det inte blivit något bättre så jag ska ringa nu på måndag till Salongen där dom gjorde den.

2009-03-14 @ 21:25:17
URL: http://pyromara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0