Det är fördummande att ha småbarn!

Argh!
Min hänsynslösa förtjusande lilla härskarinna tvingade upp mig nu till morgonen innan klockan 5!
Vart fan får ungen sin energi ifrån?
Nu sitter jag här stirrig och övervaken, lillan slocknade just utmattat men fullproppad som jag är av kaffe så kan jag inte gå och lägga mig.

Lady dahmer har i sin blogg skrivit om Mammafieringens baksida och jag kan inte annat en instämma, för mig började det redan under graviditeten.

Alla tjejhormoner som exploderade i min feta foglossningshärjade kropp ställde till det rejält och plötsligt vart  3:an en favoritkanal.
Orörlig låg jag en stor del av graviditeten i soffan och averkade program på program.
Jag har alltid gillat dokumentärer,en stor sorg med vårt nuvarande digitalutbud är att vi inte har Discovery men å andra sidan så fick vi National geografic channel och History.
Fast nu för tiden så spelar det ingen roll jag tottar på allt eller snarare all dynga bla Top model och Cheater, jag har dragit en gräns vid The Tyra banks show men har nu kommit på mig själv att inte byta kanal när eländet börjar.

Karln retar mig för min nya "tjejighet" och själv saknar jag mental stimuli, jag har även slutat läsa böcker orkar inte tänka.

Nu till morgonen insåg jag vidden av min degenerering, med bestörting och sorg kan jag endast erkänna att jag suttit och sett två avsnitt av Jerry springer!.
Till mitt försvar kan jag bara säga att jag försökte hålla mig vaken och det inte gick något bättre på tv:n


jerry


Tidigare har jag aldrig klarat av att se ett helt avsnitt och bytt kanal med avsmak nu vart jag helt fascinerad och en smula imponerad...

Jepp det är fan riktigt fördummande att ha småbarn!

Kommentarer
Postat av: sara

hehe håller med, fast jag är glad om jag slipper se på barnpogramen. Men sen kommer jag på mig själv när Ebba har somnat att jag fortsätter titta och vill se vad som händer ;)

2009-03-28 @ 08:03:21
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Rut

G-moll får mig att tänka på skumdränkta forsar där hemma i min barndoms Värmland.



Tidiga mornar hör till när har småknattar, de tar sina egna rättigheter utan hänsyn, å andra sidan vad vore livet utan dem!

Tack för de fina orden på min blogg.

2009-03-28 @ 13:05:56
URL: http://rut.blogg.se/
Postat av: Fästmannen

Hehe, min tjej! Det började med tårar i ögonvrån vid filmtittning och nu detta. Var är hon på väg egentligen?

2009-03-28 @ 16:04:05
URL: http://deninnerligamannensbikt.blogspot.com
Postat av: julia

är det inte emst att du ser något nytt som får dig att stirra och fascineras, med dessa hormoner i kroppen??!

2012-09-03 @ 12:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0