Bildgooglande

Fick en liten tankeställare idag när jag kollade igenom loggar från susnet. Nu ser jag inte mig själv som ett dugg naiv och jag är väl medveten om att allt man publicerar på nätet är åtkomligt för alla.

Men med det sagt så måste jag ändå erkänna att det känns lite skumt att minst två personer hittat till min dotters bildblogg genom att bildgogglat fram bilder på henne i badet.

Eiras bildblogg är främst tänkt för familj och vänner tycker andra att det är intressant så anser jag det roligt, jag brukar alltid vara noga med vilka bilder jag lägger upp och se till för blygsel och hennes intrigitets skull att inte det lilla underlivet syns.

Internet är ju som resten av världen fullt av puckon men de som hittat till smultrontroll.blogspot.com har nog gjort det utan några som helst baktankar, men ändå känns det lite skumt.
Det är ju bara bilderna på henne i badet som lockat in besökare från google.

Vetskap är sannerligen ett ok, ska nog skita i att kolla susnet har bara tittat i loggarna lite nu på sistone. Berättade för karln som genast ansåg att jag skulle ta bort badbilden.
Så nu är den borta från bloggen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan!!!!

Det är förjävligt att dessa svin ska få dej att ta bort bilder...... men jag förstår.



Kram på er alla i familjen !!!!!

2009-03-25 @ 13:41:39
Postat av: Sandra

Ja, det är fan sjukt att man inte ens kan visa helt normala bilder på barn utan att behöva tänka i dessa banor. Jag ville visa en bild på när min dotter hade målat sig på magen men hejdade mig eftersom det innebar att jag skulle publicera en bild när hon hara har blöja på sig. Det är helt jävla sinnessjukt egentligen...

2009-03-25 @ 16:26:39
URL: http://munkakvarn.blogg.se/
Postat av: Gmoll

s ja nu fick jag, har tidigare tänkt att jag inte tänker låta mig hindras av peddoskräck.



Men fan det kändes bra illa när jag såg att just en framletad badbild lockat in folk i bloggen. Micke reagerade ännu starkare.



Det är verkligen helt sinnessjukt att man ska hindras av sånna orsaker, vad är mer oskuldsfullt och rent en ett barn



2009-03-25 @ 22:47:11
URL: http://pyromara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0