Besatt

Det här låter nog lite skumt men jag är besatt och har varit det i 6 månader nu.
Det är inte någon oren demon som tagit mig i besittnig utan mitt lilla smultrontroll Eira. Det är helt otroligt trots att jag är med henne hela dagarna och hon har börjat bli lite av en bärfis så fylls jag av saknad när hon sover.

Helt seriöst alltså, har vi umgåtts intensivt i en 4 timmar och hon sover så sitter jag och saknar henne,kollar då ofta nostalgiskt igenom fotomappen på datorn.

hemmets lilla gudinna


hur har vi egentligen klarat oss utan henne?

Kommentarer
Postat av: Fästmannen

Vi klarade oss nog inte heller riktigt tror jag...

2009-03-28 @ 16:01:18
URL: http://deninnerligamannensbikt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0