Ekerö

Äntligen så är vi nu hos svärisarna på Ekerö.
Jag har som jag tidigare nämnt välsignats med världens mysigaste och gulliga svärföräldrar och det är en ren fröjd att hälsa på och umgås med dom.

Resan ned gick bra på så när att lillan blev grymt uttråkad efter halva resan och att jag doppade kjolen i en toalett när vi rastade i Gävlebro..
Men men är så nöjd att det vart bilresa i stället för tåg!

I morgon så ska jag och lilladamen följa med karln till Söder, jag har aldrig varit där och han ska åt det hållet pga en intervju för ett X-jobb.

Tänk vad duktig han är karlskrället, bara 1 år kvar med Xjobb och sedan är han färdig civilingengör! 
Jo jag är lite stolt över att han är en sån duktig plugghäst.


Idag så var jag äntligen till frisör och klippte mig, kan tänka mig att dom fick något att prata om efter att jag gått.
Att jag inte klippt mig på ett år och inte använder shampo verkade nästan göra frisörskan upprörd, visserligen såg ut som ett ruggigt fågelbo i skallen pga att det var så slitet men det faktum att jag inte använder shampo verkade hon aldrig hört på maken om.

Lovade att hädanefter klippa mig oftare men jag tänker fortsätta med min alternativa hårvård även fast jag köpte en hårinpackning.
Nu blev jag faktiskt ganska nöjd med hennes jobb även om det hissnade för mig när hon visade hur mycket hon ville klippa.

Konstigt det där hur det har blivit med mitt hår det har varit så tunt de senaste åren, men under graviditeten så blev det tjockt och själva hårstråna kraftigare.
Jag har inte tappat några egentliga mängder sedan lillan kom och frissan sa att jag har fin kvalite på håret och det är  så synd att det inte klipps oftare.

Nu på sistone när jag tvättar det så blandar jag oftast ägg med honng och bikarbonat och det blir verkligen kanonbra!

Kommentarer
Postat av: Lady Dahmer

http://designbyladydahmer.blogg.se/pyromara/?tmp=19231518



en ny design. eller ny och ny.... omgjord. Om du vill.

2009-06-19 @ 23:16:50
Postat av: Sandra

Skönt att vi är fler som faktiskt gillar våra svärföräldrar. Hoppas ni får toppenkul!

2009-06-20 @ 15:09:54
URL: http://munkakvarn.blogg.se/
Postat av: Gmoll

LD



Olalala! Ja tack jättegärna :-)

Snälla söta,skulle inte du vilja klistra in den jag fattar mig inte på hur man gör sånt.

2009-06-20 @ 21:00:03
URL: http://pyromara.blogg.se/
Postat av: Lady Dahmer ...::Confessions of a Neurotic Attentionwhore::...

om du mailar dina inloggsuppgifter :-)

2009-06-21 @ 08:41:13
URL: http://ladydahmer.blogg.se/
Postat av: Gmoll

Sandra

Vi verkar tillhöra en minoritet men en riktigt lycklig sådan :-D

Vi har haft det så trevligt ja förutom att lillan blev sjuk.



Hoppas att ni haft hälsan och ännu trevligare ;-)

2009-06-21 @ 11:41:23
URL: http://pyromara.blogg.se/
Postat av: Berit

Vad snygg bloggen är!

Var också hos frisören efter ca 15(!) månader. Det var nästan så jag skämdes när jag gick dit, men jag var nöjdare när jag gick därifrån. Det blev ju skitstor skillnad på frisyren, så från och med nu ska jag bara klippa mig vartannat år. ;-)

2009-06-21 @ 20:49:57
URL: http://www.kletskiten.wordpress.com
Postat av: Gmoll

tack snälla ld för allt jobb du lagt ned på min blogg

Är så jäkla nöjd! :-D



berit



Ja visst har jag en ovanligt snygg blogg! Kan bara hålla med om det.

Haha du är då värre än mig, jag ska nog försöka göra som hon sa åt mig gå åtminstone var tredje månad

2009-06-23 @ 08:01:34
URL: http://pyromara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0