Mammas lilla princezza!

På familjeliv.se finns det mycket att förundras över, ofta är det så att vissa frågor går i mode och då ältas det om det  ämnet i tråd efter tråd.
Nu kanske jag som relativt gammal på forumet lärt mig att sålla bort och kanske inte lägger märke till om vissa grejer fortfarande är på tråden.

En sak jag fann roande var den efelska femenismen som går ut på att höjden av jämställdhet är att klä killar i klänning och tjata om denna ytterst viktiga sakfråga i tråd efter tråd efter tråd..

Det var under ett tag om jag såg en kille i klänning/tunika som jag inte tänkte att det är sött, kaxigt eller roligt utan blir bara irriterat stackars grabb hans mamma är säkert en sån där otroligt enerverande flmöpp.


ungen Mammas lilla rövare.

En annan av de förunderliga fenomenen på fl är användarnas nick ta till exempel Puttesnuttmamman86, Thindra91,StellaMamma87.
Nu är jag visserligen översteprästinna i Eirakulten men jag tycker ändå det är underligt när vuxna definierar sig så genom sina barn.

I deras presentationer står trodligen att dom är mamma till världens vackraste lilla princezza som de älskar mest av allt på hela jorden.
Visserligen är de nog i stort behov av apanage men nej deras ungar är inte av kunglig börd  och inte heller är de världens vackraste.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ops !



Jag heter ju "Trazzel-Maja" på FL......

vad tycker du om det ??

2009-04-13 @ 22:17:50
Postat av: Gmoll

Ja du kommer undan med det

2009-04-13 @ 22:20:30
URL: http://pyromara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klarar jag mej med mitt alias då??? & förresten e det jag som har de två vackraste ungarna i universum!!! ler

2009-04-13 @ 22:41:52
Postat av: Gmoll

Ja du kommer undan med det för att du är du ;-)



Hm måste kolla om du är på msn

2009-04-13 @ 22:55:46
URL: http://pyromara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0