Chipotlepasta

Det finns numera en hel del chiliprodukter att få tag på och tittar man in på nätbutiker som extremefood.se och grillhouse så får man mer än sitt lystmäte mättat.

Måste ändå slå ett slag för en fantastiskt god grej inköpt på ica. Santa Marias chipotle pasta! Det är sant mina ögon tåras nu av längtan och sentimental rörelse när jag tänker på hur djävla god den är till mina hemmagjorda burgare.

st marias cp

De är het och ja fantastiskt god. Vet inte om det är för att jag är en gammal exsnusare men jag tycker att den förutom behaglig hetta även bjuder på minnen från alla de finaste snusarna jag tog på tiden det begav sig

Kommentarer
Postat av: Mr. Darksome

Så gott så det gör ont!

2012-03-20 @ 11:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0