Bh bryderier

Spontant efter att jag var och inköpte min första bh efter amningserans slut så kände jag att jag ville ringa både radio och tv för att dela med mig.
Jag blev så där fånigt  att expiditen verkade bli lite osäker och fundersam, men men hon fick skylla sig själv det var nämligen hon som ställde till det.

- Vad har du för storlek?
Efter att ha ställt denna enkla fråga och fått till svar något i stil med.

Eh ah alltså på bh:arna hemma har jag typ 90DD och 90F eeh men jag vet lixom inte, har just slutat amma och dom ja..

-90DD!
Nej det har du inte längre...
Säger hon medans hon forskande kollar på konturen av mina skinnpåsar.
- Får jag mäta dig?

Ehh ah ja visst, gurglar jag osäkert fram på mitt mest välartikulerade vis.

- 75F Har du i storlek.

Min reaktion på detta absurda påstående blev först ett gapskratt till min förklaring om att jag är en tjockis och inte vill ha ryggfläsket modellerat av en bh i normalstorlek i omkrets.

Till slut så förstod jag att hon var seriös och hon fick mig att pröva bhar i den storleken och  det visade sig att de inte alls var för småa runt om.
Hemma  med en tröja över så inser jag att kupan kanske är liiite liten så min megaminisize blir väl då  75H.

Kommentarer
Postat av: Berit

AAAAAHHH! Satan, vad avundsjuk jag är!!!

Här har du en, som efter amning inte ens fyller en 70A!!!

(Hade i och för sig inte så jädrans mycket i från starten heller, men ändå...)

2009-08-02 @ 21:31:20
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Anonym

Haha minna skinnpåsar är inget att vara avis på om jag lixon trycker ihop dom så ser ovansidan ut som punghud eller så där som armbågshänghuden kan se ut

2009-08-08 @ 10:55:59
Postat av: Sataya

haha så himla skönt:) haha din blogg är underbar:)

//Sataya från FL

2009-08-13 @ 04:14:46
URL: http://satayasworld.blogspot.com
Postat av: Gmoll

sataya

Välkommen till min lillaegohörna :-)

Nu blir jag riktigt mallig och glad tack för de orden! :-D

2009-08-14 @ 09:10:08
URL: http://pyromara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0