Jävla kukdag!

Så känner jag rent spontant om jag ska sumera den här dagen. Egentligen så skrev jag först fittdag men ändrade då jag tycker det klingar för positivt.

Hur trött kan man bli innan hjärnan smälter? Internet har bråkat för mig och jag bara småhatar den här dagen!
Hata är ett väldigt starkt ord så även fast jag rubricerar dagen som en jävla kukdag så är det ännu inte en  fullt ut hatad sådan.



SilverKalla
                
  En SilverKalla jag köpte idag i ett försök att bli gladare.           


 Jag önskar verkligen att jag vore duktigare med växter, tycker det gör ett hem så ombonat och mysigt med grönska.                               

Nu i vinter har jag fått slänga iväg ett flertal växter trodligtvis så är det en mix av försummelse och iskalla dragiga fönsterplatser.
Expediten jag handlade av menade att när det är så kallt som vi haft det i vinter och om man har kalla dragiga fönster så trivs nog inga växter alls där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0