Ja ba lixom..

+12kilo

moi

Som oftast så blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig. Min plan var att jag under graviditet nr2 skulle vara smal och  bystfager ja så där frodigt vacker med enbart en kalaskula.

Jag avundas verkligen de kvinnor som mest bara går upp tuttar och mage själv har jag svart bälte i att bli graviditetsfet.

En annan märklig och ytterst olycklig talang jag har är att söla. Det tar inte många minuter in på frukosten förren jag har en fläck på magen och lite kaffe på tuttarna.


Kommentarer
Postat av: Carola

Haha, en av mina f.d. vänner, hon har aldrig vart gravid vad jag vet, hon spiller jämt på sig!! Vad hon än äter eller dricker så lyckas hon spilla... Så att du gör det under graviditeter känns inte så farligt... om du låter bli att spilla på dig annars... ler

Fin mage!!! Och jag tycker då inte att du ser fet ut.

2010-01-25 @ 09:25:52
URL: http://barbamamas.blogg.se/
Postat av: Mikael Åkesson

Oj! Helt plötsligt var det en hel massa inlägg i bloggen! Jag tycker du är så fin, trots att du spiller ner dig för jämnan. Tänk vad graviditet kan göra med ens koordinationsförmåga, från rena rama jonglören till detta spillo ;)



Jag tycker om din kropp!

2010-01-25 @ 11:50:27
Postat av: Jenny

Du är vacker..... våga inte tycka någe annat !!!!!!

2010-01-25 @ 11:55:21
Postat av: Gmoll

Åh fan varför söutade jag att blogga? Värsta egokicken ju ;-)



Tack så mycket! :-D

2010-01-26 @ 01:57:14
URL: http://pyromara.blogg se
Postat av: Theppa

Tycker inte heller att de ser speciellt stor förutom den där stoooooora runda saken i mitten:) fin!

2010-01-26 @ 07:53:45
Postat av: Natosh

Jag har funderat på om jag inte har en liiiiten liten synförskjutning som gör att jag "missar målet" allt som oftast. Det är också därför jag saknar all konstnärlig talang tänker jag också. Tur att jag inte är man ;)



och om du inte lekt med photoshop har du ju en idealisk gravidkropp! Jag såg ut som Obelix jag

2010-01-31 @ 21:55:45
URL: http://www.natosh.se
Postat av: Carola

Men blogga mer nu´rå!!!

2010-02-02 @ 22:08:15
URL: http://barbamamas.blogg.se/
Postat av: SugaMjölk

Mycket mjölk ?

2010-04-23 @ 20:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0