Lycklig!

Jag hatar den här tiden på året. Sommaren är slut men hösten såsom jag älskar den är ännu inte här, nu befinner vi oss ett jävla kallsvettigt  mellanläge.

Solen lyser och himmlen är klarblå med bara några ystra bommulspuffar till moln, några meter från huset inser jag mitt misstag. Blir det mjölkstockning härnäst?
Grått mulet Mordor inspirerat väder så på med nått extra plagg och självklart leder det till att man bokstavligen svettas röven av sig.
Tårar av salt svett från bröstfläsket rinner ikapp med den snoriga förskylda näsan.

Jag älskar hösten men förhösten ger mig ångest och känsla av att vara på väg ner i depression, snart är det jul och nyår och va fan fick du ut av året? Utvecklats och inte bara degenererat ytterligar?
Vintern och ett halvår av iskyla och halka kommer när som helst att få barnfamiljer att dö som flugor efter vägarna.
Slask, tö och underskylt regn...

När jag bli övervuxen ska jag ha fan i mig ha ett vinterhus vid medelhavet.

Kommentarer
Postat av: Calle

"vinterhus vid medelhavet" (y)

2011-01-30 @ 11:07:07
URL: http://oxwall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0