TestHysteri

Idag har jag avverkat 3st gravtest ja jag vet det är ren och skär idioti men sån är jag. Köpte ett gäng billiga tester över nätet men nu har jag bara tre kvar tror jag.
Vi fick även ett lyxigare med oss från Falun men den ska vi spara på, läskigt nog så känner jag bara hopp när jag testar tror det är därför jag gör det så maniskt. Då kommer hoppet igång förväntan och pirret, blir det ett till streck kisar lägger huvudet på sne och vickar testet åt alla möjliga håll.
Nä inget plus..

Vi har inte egentlig testdag förren den 21:a men jag känner inombords att det inte tagit sig, shit vi har ju haft sån tur och fått lillan hur skulle vi kunna ha samma tur igen och på första försöket efter henne?!

Efter att ha kisat och koncentrerat mig som en galning så tyckte jag mig se ett svagt svagt plus, sprang och hämtade kameran för att se om det verkligen var sant?!


nä nä ←klickis


Men medans det varade så fick jag iallafall känna smaken av hopp även fast den gick över snabbt.

Kommentarer
Postat av: Carola

Får små bilder för att jag som är halvblind ska kunna se nåt, ser knappt det strecket som visar att testet funkat, ju... Men du, jag håler tummen för er!!! Tror nog att det blir en unge till för er del nu... ;-)

2009-09-15 @ 23:50:08
URL: http://barbamamas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh vad jag håller tummarna för dig! Ibland måste man ju vänta några dagar och testa igen.

2009-09-16 @ 08:43:38
URL: http://munkakvarn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ooooo, vad spännande!!!!!



Jag tittar och tittar på bilderna men dom är på tok för små för att jag ska ha en chans att se....



Kram på dej din lille ruvare !

2009-09-16 @ 22:09:24
Postat av: Micke

Mm, bilderna är för små men jag har hoppet vid liv jag. Vi har fått en liten jordbändare tidigare och nu har jag en vag känsla av att det blir en luftbändare den här gången (jag är gravt Avatar-skadad). Nu finns bara testet vi fick från Falun kvar så nu är väl tre-test-per-dag-dagarna över antar jag. Fast det finns ju test på apoteket iofs... ;)

2009-09-17 @ 10:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0