Jag var så snäll och from så det så!

Jag var en oerhört snäll gravid kvinna, inte alls så där elak, lynnig och grälsjuk som andra verkar bli.
Att vara gravid var magiskt jag var lycklig och svävade med min tunga kropp på små moln, har nog aldrig mått bättre mentalt.

Kroppen blev som sagt enorm och jag hade en del krämpor såsom karpaltunnelsyndrom, foglossning, ont i knäna och väldigt jobbigt med ryggen.
Men mitt humör kunde bara jämföras med en ängels och detta är inte en efterrekonstruktion av mig, även karln håller med om att jag blev så from och go att ha å göra med.

Kanske det hänger ihop med att vi kämpat så länge för att bli gravida och jag innan pluset mått dåligt så länge av sorg och hopplöshet av att inte kunna bli gravid.

Hur som helst jag var underbar!

Men karln var även har bra snäll som varje morgom när jag ville och ibland för att överaska  så stekte han  pannkakor åt mig.
Pannkakor med smör och socker var för mig höjden av kärlek i slutet av graviditeten kunde typ börja grina av lycka när jag sög i mig smörsocker sliskiga pannkakor.

Han blåste även upp en badbassäng som jag tjatade till mig, trots illamående och yrsel så fortsatte han så tappert.
Jag använde den 2 ggr i samanlagt kanske 15 minuter.

så snäll så

Kommentarer
Postat av: Sandra

Herregud vad fint gjort av honom. Han bode vara kursledare för hur man uppför sig mot sin gravida kvinna. Grabbar: Se och lär!

2009-05-29 @ 12:46:17
URL: http://munkakvarn.blogg.se/
Postat av: elin

tack för kommentaren.

jag har gått hos en psykolog i 6 år.

2009-05-29 @ 14:06:17
URL: http://mynameisgolden.blogg.se/
Postat av: Gmoll

sandra

Ja han var verkligen underbar, han var ju oxå gravid.

Vi tillhörde den där töntiga skaran som talade om graviditeten som våran.



Karln säger utan att tänka på det exempelvis

"när vi var gravida"

:-D

2009-05-31 @ 14:55:53
URL: http://pyromara.blogg.se/
Postat av: Berit

Hahaha! EXAKT likadant var det här!!! Vi fick också kämpa på innan lilla Bobben behagade komma (worth waiting for!). Jag mådde också helt underbart bra under graviditeten och tjurade av lycka över det mesta. En gång började jag storgråta, för att Ove kom hem med en flaska Brämhults apelsinjuice.

2009-05-31 @ 15:59:38
URL: http://www.kletskiten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0