Mamma Maras husmoderliga infall 2

Efter att ha jobbat två nätter och sovit bort det mesta av två strålande vackra och varma vårdagar så kände jag för att prestera lite.

Vad jag gjort idag:

* Oopsiesbröd

* Smörbollar doppade i mörkchoklad

* Cheescake

* Kokostoppar doppade i mörkchoklad

Måste säga att jag är bra nöjd med mitt überkvinnliga infall och självklar är allt bakat efter LCHF recept.

LCHF godis

Det trista är att jag insett nu att kokos verkligen inte är min grej men karln gillar som tur var eländet.
Cheescaken är fortfarande osmakad ska stå minst fyra timmar i frysen men Oh så jag längtar ska bli så gott ikväll.


Nu har vi ätit Cheescake och den var underbar, receptet hittade jag hos  http://veglchf.wordpress.com/alfabetiskt-index/
Men i min så använde jag hallon i stället för lingon och så kanske jag råkade ta liiite mera vanilj än vad receptet sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0