Nya familjeliv

Familjeliv.se hälsar oss välkommna till nya familjeliv.
Jag tycker det känns hemskt  jag hatar när saker förnyas, varför hålla på och fixa något som redan fungerar?

Dom har ju nyss fått ordning på den gamla hederliga numera begravna versionen, kommer knappt in på fl nu det är segt som kola och de flesta sidladdningarna misslyckas.

Men jag vet hur det kommer bli jag och de andra bakåtsträvarna gnäller suckar och hotar med att lämna skutan, för att efter ett yla av  förskräckelse när en ny beta presenteras.
Minns när de n förra var ny och det är min tröst nu, jag hatade verkligen den och trodde att min tid som fl:are skulle gå över.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller med dej..... blev sååå besviken då jag loggade in på FL i morse.



Ja, ja... vi lär oss kanske tycka om denna version också.....



Hur mår lill tjejen då ??

Jag hoppas att det är bättre... små söta barn ska inte behöva vara sjuk !

2009-03-02 @ 12:53:34
Postat av: Gmoll

Mm men jag tror det blir svårare att ta till sig den, ser så ävla plottrigt ut.



Eira mår mycket bättre nu bara dålig i magen och äter nu äntligen som hon ska.

2009-03-02 @ 16:00:18
URL: http://pyromara.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tycker nya FL är förjävlig, går segt, min press är åt helvete och forumt blir ju helt galet knas ibland. :(

2009-03-09 @ 00:02:57
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Gmoll

Det känns inte bra än för mig heller,tycker den är otroligt plottrig och skum.

2009-03-09 @ 11:04:49
URL: http://pyromara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0