Fylle och socialångest

Ångest och elände jag ska på konsert till helgen!
Fan jag är inte van att vara ute bland folk, jag skulle behöva en ledsagare som kan hålla mig i handen och se till att jag inte blir för packad men inte heller för nykter.

Tänk om jag tappar bort sällskapet och kommer bort? Tänk om sällskapet blir less på mig och lämnar mig i det fjärran Östersund?!
Tänk om jag inte kan uppföra mig?

Karln har skrattat gott åt mig, även fast jag har socialfobi så är jag ju som han påpekade att  Anna-Marias smarta och coola son sa "sjuuukt trevlig".

Har jag tur så kanske jag hinner få magsjuka.

Kommentarer
Postat av: THeppa

Ha det så super skoj!!!!!

2009-03-06 @ 15:07:58
Postat av: Gmoll

Jo det vart trevligt men tror att det hade blivi betydligt mera ös om dom kommit till Sundsvall istället.

2009-03-08 @ 14:30:12
URL: http://pyromara.blogg.se/
Postat av: Fästmannen

Du hade ingen tur! Men o andra sidan hade du trevligt vilket jag visste att du skulle ha så...

Postat av: Gmoll

Nej jag är glad att jag slapp magsjuka och tack vara postafen så slapp jag även åksjuka :-)

2009-03-08 @ 16:07:22
URL: http://pyromara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0