Ett mirakel har skett

Inte nog med att avtuttningen går förbluffande bra (kanske till och med lite för bra för mitt ego) så har jag nu lyckats sövt lillan 2 ggr!!
Jag har alltså lyckats sövt henne två gånger och det på en dag!

Jag befinner mig i något av en glädjechock de senaste månaderna har jag knappt lyckats söva henne alls, ja om man inte ska räkna med att hon somnar av utmattning.
Det är karln som fått stå för sövning eftersom lillan typ fått någon sorts speedat sockerrus av amningen och har som princip att inte sova.

Men nu jävlar fan vad jag hoppas att det håller i sig och att det kommer fortsätta så här!
Kan nog vara svårt för folk att förstå vilket mirakel detta är men Eira är lite av tidernas största somna in hatare, och nu på fm så fick jag henne att somna med välling på min arm.

Det märkligaste är ändå att jag nu för kanske 20minuter sedan fick henne att somna på min arm med enbart en sång!

sössa sött

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS! Här har du en som verkligen, verkligen förstår vilket mirakel detta är! Vi har också precis lyckats få Bobben att somna enbart med hjälp av välling. Dock har vi inte kommit så långt att han somnar enbart med hjälp av sång, men vi ger inte upp!

2009-07-18 @ 14:08:16
Postat av: Theppa

jihoooo!!

2009-07-20 @ 11:18:44
Postat av: Gmoll

berit

Den gången sång funkade så tror jag nu så här i efterhand att hennes lilla kropp måste ha kämpat mot nån aggresiv muterad svininfluensa monstervirusbakrterietjosanhejsan av nått slag.



Men faktum kvarstår JAG har lyckats söva den lilla elakingen!



Stort grattis även till er!

Visst är det otroligt hur livets glädjeämnen men så väl sorger förändras när man blir förälder?! :-D

2009-07-21 @ 00:57:06
URL: http://pyromara.blogg.se/
Postat av: Gmoll

theppa

Ja alltså jag ville skrika av lycka men hon vaknar ju av en liten fjärt så jag fick behärska mig. ;-)



Kommer inte in på din blogg längre har du bytt addres?

2009-07-21 @ 00:58:34
URL: http://pyromara.blogg.se/
Postat av: Berit

Det spelar absolut ingen som helst roll! HAr ungen somnat medans man sjunger, så har den... sjuk eller icke!



Kunde aldrig ana hur Bobben skulle vända upp och ner på min lilla värld.

Det är känslor så stora, att jag ibland får svårt att klara av att hantera dem. Precis som du säger, både i glädje och sorg.

Det är så obeskrivligt stort!!!

2009-07-21 @ 15:32:49
URL: http://kletskiten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0