Ett fuskande fettos bekännelser

Har märkt att jag här i bloggen ibland gör saker gör saker tvärtemot från irl tex så skryter jag gärna över min viktminskning och hur duktig jag är men har hållt käften om mitt fuskande och viktuppgång.
Fram till och med midsommar så gick jag ned och som minst stannade vågen på 68kilo nu väger jag som oftast 69-70kilo.

I vanliga fall  så brukar jag gärna och ofta närmast stoltsera med mina brister.

Ja vi har fuskat skriver vi vi är två i hushållet som kör samma diet och då vi delar framgångar så delar vi även bakslag.
Fast nu så leder plötsligt karln, den uslingen fortsätter att tappa vikt trots fusk,, ok jag har väl kanske fuskat lite mera men det är ändå orättvist jag är den som behöver tappa mer!

zcEn sommar utan Lapin är ingen sommar alls

Men nu är det skärpning som gäller har sagt att det kan få vara lite fuskigt under sommaren och att det blir nya hårda tag till hösten men nu har det ändrats, nu måste jag hinna med att bli slankare till hösten eftersom vi då ska sätta igång med ett syskonförsök.

Kommentarer
Postat av: Carola

Oh, syskonförsök, kul!!! Håller tummarna för er, hååååårt!!!

2009-07-08 @ 13:44:25
Postat av: Theppa

Gah! äR DET INTE TYPSIKT!! Ingen rättvisa alls i denna värld. Först är man den som måsta vara gravid med alla extra kilon som det innebär och sedan ska vi vara de som kilona helst sitter kvar på. Känner med dig (och mig...)



Men vi ska segra!!!

2009-07-09 @ 20:18:01
Postat av: Micke

"...stoltsera med mina brister". Vad skulle du ha för brister då? ;)



Det är faktiskt inte så att jag leder, det är bara så att jag kommit ikapp. Betänk även att vi är ett lag min kära, din vikt är min vikt och vice versa :)

2009-07-13 @ 14:53:56
Postat av: Gmoll

Carola



Tackar det kan behövas en jäkla massa tummar så det låter bra det :-)



Theppa

Ja livet är inte rättvist och skuklden står helt klart att finna hos det täcka könet!



Micke

Du ska då alltiv vara så viktig av dig..



;) pöss

2009-07-16 @ 03:15:11
URL: http://pyromara.blogg.se/
Postat av: Berit

En sommar utan fem kilos viktuppgång, är ingen sommar alls!

Glöm aldrig det!

Hoppas du har en riktigt härlig sommar!

2009-07-18 @ 14:11:34
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Gmoll

Berit



Din visdom och insikt slår mig till marken!

insuper den och gör den till min sanning



Ang den ska sommaren så hoppas jag för din skull att du bor i mer sommriga trakter än vad jag gör!



muttrar nått om att det var bättre förr

2009-07-21 @ 00:53:08
URL: http://pyromara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0