Spya i bh:n

Varför lyckas lillan så ofta spy i min bh?

Jag menar hon kräks inte ofta men när hon spyr så får hon då till det.
Problemet hade varit litet om jag nu ägde en massa bh:ar, men eftersom graviditeten och amningen har  gett mig gigantiska tuttar så har jag bara en Abedicta amningsbh i storlek F som endast är lite för liten.
Självklart så har jag fler amningsbh:ar men de är mycket mindre och gör så det ser ut som att jag har fyra pattar och så är de jävligt obekvämt att stuva in dom i för små tuttekassar.

Det är inte roligt att köpa underkläder när man drar F i kupstorlek, jag skiter fullständigt i hur bh:arna ser ut men vill ha dom bekväma med breda axelband och stadiga kupor. Inte så hårda krav kan man tycka men de få som passar kostar på tok för mycket.




Gårdagens dåliga humör fick sin förklaring idag då mensen kom.
Min menstruation har verkligen förändrats sedan jag vart gravid, förr så fick jag tydligare förvarningar i form av smärtor.
Ska väl inte klaga har ju kvar min PMS men jag fattade ändå inte vad som var på G.

I dag känns känns allt mycket bättre, eftersom det är min namnsdag så fick jag  av karln,en blomma  en semla och Amigo shoklad eftersom jag har mens.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men GRATTIS !!!!!



Har du sååå stora bröst ?!?!

Det trodde jag ju inte. Jag har ju sett att dom vuxit sedan första gången jag såg dej men så mycket......

du passar i det i allafall.

2009-02-28 @ 23:46:20
Postat av: Gmoll

Tackar :-)

Jepp F är det på min favvobh den andra abedicta är i storlek D, men märket har kanske små storlekar?



2009-03-01 @ 00:39:53
URL: http://pyromara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0