Skita med barnet i famnen

Min vardag är oftast precis som jag vill ha den trist och trygg, dagens höjdpunkt i upplevelseväg var när jag sket med lillan i knäet.
Eller rättare sagt så hade jag henne i bärselen, hon brydde sig inte det minsta om ångorna som spreds plumsen mot porslinen fisarna eller att jag torkade mig i röven. När hon tappade sin leksak då skrek hon.




Nu mår jag illa har tryckt i mig en halv sats med  http://www.youtube.com/watch?v=1Vb_FY_mDNI 
Mitt godsaksberoende börjar bli skrämmande måste ta tag i det snart.

Kommentarer
Postat av: Fästmannen

Köngklipp! Sunes sommar var bra grejer det... eller iaf det klippet... Damn, nu vart JAG gottsugen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0