Fönsterfägnad

Jag tillhör skaran som hatar att tvätta fönster egentligen är det praktiskt då jag även hatar insyn. Karln vill ha persienerna uppdragna och jag vill helst ha de nere men vickade.
Jag är faktiskt så pass snuskig att jag i regel bara tvättar fönstrena en gång och det sker i samband med flyttstädningen.


I slutet av graviditeten så kändes det plötsligt viktigt för mig att få dom putsade visste ju inte riktigt när den lilla skulle behaga komma ut , när man har en nyföding så kommer ju en bvc  sköterska på ett hembesök.
Ve och fasa om fönstrena då skulle vara skitiga, så karln fick då slita ont och putsa på. Två dagar efteråt så sket en mås två rediga blajor på köksfönstret.

                                                


Moderskapet har förändrat mig på många vis märker det bland annat när jag ser på våra skitiga fönster, känns åter igen viktigt att få de rena.
Är inte det något alla bebisar vill ha, rena fönster?

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Mysig blogg du har, hittade hit via Fl.



Önskar dig en härlig måndag!



Kramis!

2009-02-23 @ 09:37:06
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Gmoll

Tack så mycket, blir alldeles glad nu :-)



Härlig måndag till dig med´!

2009-02-23 @ 10:18:36
URL: http://pyromara.blogg.se/?tmp=211004

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0