SmällfetFettfrossa

Urk!
Jag är så mätt, så mätt, så mätt!
Karln har lagat mat och efterätt idag, blev fläskfilé rotsaker och till det en supergod mögelostsås som jag tyvärr åt på tok för mycket av.

Mickes föräldrar glömde sin nyinköpta glassmaskin här när dom åkte hem och nu har vi invigt den, min överambitiösa underbara karl gjorde marängsvis men hemmagjorde maränger!

jag fattar inte hur det ska gå till men tyvärr så kommer det att ske, vi kommer att äta ännu mera snart.
När Micke har sövt lillan så är det dags för Chili ostkrokarna.

dodlar

Så firar jag min dumme fan att jag lyckats gått ned ett kilo i vikt.
Nej vi övermyser pga att vi inte har haft tid att umgås på sistone..

Kommentarer
Postat av: Fästmannen

Mmm, det var mysigt, tack för det älskling!

2009-04-20 @ 21:01:38
URL: http://deninnerligamannensbikt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0