Mitt nya liv....

Nu får det vara nog, det har jag sagt flera gånger men nu tror jag faktiskt att jag kommer att ta tag i träningen.
Igår kväll var jag iväg med Milla till Helix fixade träningskort och trampade loss på en sån där mojäng, testade även några av styrketräningsapparaterna.

Det kändes inte alls så illa som jag trodde det skulle göra, hade rejäl ångest och lite ont i magen innan men det släppte fort.
I förmiddags var det faktiskt dax igen, då var vi på mamma/bebisträning är nu riktigt glad att jag vart iväg lurad på det. Måste erkänna att jag trodde det skulle vara jättertist och störigt med ledsna skrikande barn.

Gissa om jag vart förvånad då det var trevligt, ungarna var nöjda hon som ledde passet var trevlig och körde workout amandes sin son *impad*
Det var en avslappnad stämning men fan vad träningen ändå tog!

På Lördag är det dax igen då ska jag träna med Therese, jepp jag ska bli så jävla smal och fit så det så!

Eira gillar att borsta tänderna men nu var det några dagar sedan sist men det var på tiden att hon skötte om tandhygienen sin, igår åt hon nämligen bulla med stor förtjusning.

Hon är verkligen sin mors dotter! Under graviditeten så tillät jag mig själv att äta bulla/butterkaka när helst jag ville, så det är kanske förklaringen till att kanel är så älskat av Eira...
nytt
Igår kröp Eira för första gången riktigt, 4 "steg" blev det, var väl för att hon had epå sig sin superbekväma nya sparkbyxa från Urban Elk.
Passade på att beställa byxorna när jag köpte en bärsele, var ju REA så det vart inte så dyrt ja inte för byxorna iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0